NAKUPNA POT STRANKE

“CUSTOMER JOURNEY” oz NAKUPNA POT STRANKE

Spletno oglaševanje je, ko vašo stranko želite pritegniti za nakup preko spleta. V fizični trgovini stranke pridejo, pogledajo izdelke in se potem odločijo, če sploh potrebujejo vaše izdelke ali bodo nakup opravili kje drugje. Celotni nakupni poti stranke lahko sledite na licu mesta. Kaj pa se dogaja z nakupno potjo stranke na spletu in kako je dejansko videti nakupna pot stranke?

Nakupna pot stranke je zgodba, ki jo morate pogledati z vidika vaših uporabnikov in vključuje: razumevanje vaših uporabnikov, kako se obnašajo med obiskom vaše spletne strani in kaj lahko storite, da izboljšate njihovo nakupno pot.

nakupna pot stranke

Danes se zdi, da v B2B in B2C slišimo le, da je treba ohranjati kakovost in prepoznavnost podjetja z odlično vsebino in SEO, vendar pri tem mnogi vodstveni delavci pozabijo bistveni del enačbe – na STRANKO.

KAJ POMENI NAKUPNA POT STRANKE?

Nakupna pot stranke je celoten sklop izkušenj, ki doživijo stranke med interakcijo z vašim podjetjem in blagovno znamko. Namesto da bi gledali le del transakcij ali izkušenj, se pot kupca nanaša na popolno izkušnjo, ki jo med nakupno potjo pridobi.

Pomislite na nakupno pot stranke, kot na časovni načrt, ki podrobno opisuje, kako se kupec zaveda vaše blagovne znamke in njegove interakcije z vašo blagovno znamko ter širše.

NAKUPNA POT STRANKE – KAKŠNE SO FAZE?

Nakupna pot stranke je sestavljena iz več različnih faz, ki jih stranka preide, med obiskom vašega spletnega mesta.

nakupna pot stranke 1Zavedanje: Ko stranke odkrije vašo spletno stran, običajno prek iskalnika ali vašega oglasa. Tu se lahko prijavi na vašo spletno stran ali naredi kakršnokoli akcijo, ki je lahko pomembna za nadaljevanje v drugih fazah.

»Onboarding«: Glede na to, da ste pridobili potencialno stranko, ji lahko pošljete e-mail sporočilo, da se počutijo dobrodošlo, predstavite nekatere druge izdelke, ki so podobni tistim, zaradi katerih je prišla na vaše spletno mesto in jim razložite kakšne vse prednosti lahko imajo kot vaše stranke.

Privabljanje: To se nanaša na to, kako lahko stranke privabite, da redno uporabljajo vaš izdelek ali storitev, nakupujejo v vaši trgovini ter berejo vašo vsebino. Razmislite o uporabi e -pošte, družabnih medijev, personalizirana sporočila o izdelkih …, da bodo izkušnje vaših strank prijetnejše.

Pridobitev: Zdaj lahko tej novi stranki rečete prava stranka. Na vaš e -poštni seznam so se prijavili tudi preko obrazca na vašem spletnem mestu, tako da bodo lahko prvi izvedeli za vsako novo blago.

»Advocacy«: Osrečite svoje stranke tako, da bodo vašo blagovno znamko priporočali drugim. To je verjetno eden najboljših načinov privabljanja novih strank.

V vsakem primeru morate imeti v mislih, da stranka mogoče ne bo kupila izdelka takrat, ko prvič obišče vašo spletno trgovino. Vedno moramo pustiti prostor za nekaj nepričakovanih dejanj, saj je vsaka stranka zgodba zase. Pomembno je to, da si potencialna stranka zapomni vaše spletne strani in, da če v prihodnosti išče izdelek, se spomni na vas in opravi nakup.

In kako boste vaši potencialni stranki vedno v mislih, ko potrebuje izdelke, ki jih ponujate? Vsaka blagovna znamka mora poiskati odgovor zase in najti najboljši način, kako biti opazna in prepoznavna na trgu.