Marketinške agencije so vedno bolj postavljene v ospredje, saj trg narekuje, da so zaradi velikega vzpona marketinga nepogrešljivega pomena. Pojavljajo se v večjem številu in so vse naprednejše in večje. Če pozorno spremljate že samo slovenski trg, ste najverjetneje opazili, da posamezne izmed njih tudi širijo svojo ekipo.
Katere storitve nudijo marketinške agencije?
-
Izdelava spletnih strani in SEO znanja
Znotraj marketinške agencije navadno izvajajo izdelavo in avtomatizacijo spletnih strani, za katero poskrbijo programerji. Skladno s tem je priporočeno, da deluje SEO strokovnjak, če se seveda stranka odloči za optimizacijo spletne strani oz. SEO. Slednje pomeni, da je cilj organsko, torej ne s plačljivimi oglasi, rasti/se uvrščati čim višje na Googlu. Sodelovanje programerja in SEO strokovnjaka je ključnega pomena zaradi urejanja URL-jev in tehnične optimizacije spletne strani.
Navadno SEO strokovnjak najprej naredi analizo ključnih besed v namene izvajanja onsite in offsite optimizacije, pri tem upošteva določene komponente, kot sta npr. starost domene in konkurenca v določeni branži, se posvetuje s stranko in ji predlaga določene ključne besede in besedne zveze, s katerimi bi želeli rangirati na iskalniku Google. Nato grafični oblikovalec pripravi predlogo izgleda spletni strani, ki jo kasneje realizira programer, ki mora hkrati paziti, da so URL-ji ustrezno optimizirani, saj morajo biti izbrane ključne besede vanje že vključene. Prav tako je sodelovanje ključno ob prihodnjih izboljšavah spletne strani.
-
Grafična podoba in tekstopisje
Grafični oblikovalec in tekstopisec (kdaj je to tudi ena sama oseba), skrbita za družbena omrežja, tj. načrt, strategija in priprava objav za platformi, kot sta Facebook in Instagram. Navadno so v ponudbo marketinških agencij vključene tudi foto in video storitve. Fotografa usmerja grafični oblikovalec oz. oseba, ki pripravi strategijo, namenjeno doseganju določenega cilja (npr. večji prodaji). Večkrat je usmerjanje preplet skrbnika stranke, grafičnega oblikovalca, tekstopisca in oglaševalca. Več glav več ve!
Na koncu se vse poveže v celoto: fotografije so izbrane, ustrezno grafično in tekstovno opremljene, izbrano je, katere vsebine se bodo oglaševale. Voilà!
Posamezna marketinška agencija navadno nudi še e-mail marketing. Nikakor ga ne podcenjujte, saj številne študije kažejo, da je to še vedno eden najuspešnejših načinov vzpostavitve zaupanja strank. Vsebina naj bo za večji uspeh prodajna le vsakič tretjič, drugače pa dajte poudarek na kvalitetno vsebino. Pocrkljajte svoje stranke s popusti, dostopnimi le tistim, ki so na e-novičke naročeni in delite koristne nasvete.
Izgled e-maila je izredno pomemben, saj se stranke nanj podzavestno navadijo in vaša sporočila raje odpirajo. Ljudje smo le vizualna bitja. Tukaj na vrsto pride grafični oblikovalec, ki z izbranim CGP-jem poskrbi za profesionalen izgled vaše blagovne znamke.
-
Oglaševanje
Pojem oglaševanja v marketingu največkrat povezujemo z Google adwords oglaševanjem, ki omogoča zakup ključnih besed, preko katerih se izbrana/strankina spletna stran prikaže na prvi strani Googla. Narejena mora biti torej analiza ključnih besed, čeprav v namene plačljivih oglasov. Google poleg Adwords oglaševanja čeprav ponuja še možnost promocije prek Google my Business profila, Google discoverja in celo Google zemljevidov.